מערכת גפ"מ לרכב

מערכת גפ"מ לרכב

עליית הוצאות תחזוקת הרכב וההתייקרות המתמדת במחירי הדלק הפכו את הצורך בחיפוש תדלוק זול יותר ליותר דחוף . בעשור האחרון גפ"מ (גז פחמימני מעובה) זול ממחירי הבנזין והסולר והפער נותר יציב .

נסיעה ברכב המתדלק בגז הופכת ליותר ויותר שכיחה בארץ. רוב חברות האנרגיה נכנסו לתעשייה בשנים האחרונות ויש התקדמות גדולה בפריסת תחנות התדלוק . בנוסף לכך משרד התחבורה קיצר את הנהלים הדרושים לקבלת שינוי מבנה הנדרש לאחר התקנת מערכת גז לאוטו .

האפשרות הקלה והנגישה להתקין מערכת גז לאוטו הפכו את אפשרות הנסיעה על גז והתקנת מערכת גז לאוטו לחלופה שקוסמת לנהגים .

הסבת רכבים הנעים מרחקים סבירים מקנה חיסכון כספי משמעותי . כמו כן חסכון רב מושג גם בעת מעבר מרכב מונע בסולר לרכב בנזין שהוסב לנסיעה בגפ"מ בעיקר בגין ההוצאות הקבועות (רכישה ביטוח וכו')

מערכת הסבה לגז תוצרת Tartarini
מערכת גפ"מ לרכב תוצרת Tartarini

חברת Tartarini פיתחה מגוון דגמים סטנדרטיים וכן דגמים מתקדמים ביותר שתואמים את השינויים הטכנולוגיים המושגים כיום במערכות הרכב החדישות .המערכות מתאימות למרבית הרכבים הנעים כיום בכבישים החל ממנוע קרבורטור וכלה ברכבים עם מנועים מודרניים מבוקרים אלקטרונית עם הזרקה רב נקודתית והזרקה ישירה .

מערכות הסבה לתדלוק בגז תוצרת Tartarini הם הדור המתקדם של מערכות הזרקת גז .התקנתן סטנדרטית ופשוטה .המערכות מתאימות לדור מתקדם של רכבים בעלי מערכות סינכרוניות של הזרקה. שבודקות את כל רכיבי הגז של מערכת הבקרה במהלך פעולת המנוע .

בסופו של דבר בגלל הטכנולוגיה הזו נהג הנוסע במערכת גז לרכב נהנה מתועלות בעיקר כלכליות אך מרוויח טווח נסיעה כפול (הנעה דואלית בגז ובבנזין) ביצועי רכב משופרים (בגלל בערה אופטימלית של תוצרי הדלק ) וכן "נהיגה ירוקה " הקטנת פליטת חומרים מזהמים לסביבה .

 

ניתן לקבל ייעוץ טכני ועזרה טלפונית. לאחר קבלת ההזמנה אנו מתקשרים אליכם ומוודאים את סוג הרכב או המערכת .

רוצים לחסוך על טיפולים לרכב ? אנא מלאו

Your Information
Event Information
Additional Information
דילוג לתוכן