רכבי סובארו
מערכת ההסבה בנויה מקיט קדמי וקיט אחורי .
קיט קדמי בסובארו
הקיט הקדמי מתחבר ישירות למנוע והוא החלק החשוב בבחירת הדגם ואופן ההתקנה .
כשבוחנים אפשרות רכב להסבה לגז נקודת המוצא היא מנוע הרכב . כמובן מנוע שנוסע על דלק בנזין . מנוע הזרקה חד נקודתית -הזרקה רב נקודתית- הזרקה ישירה .
מנועי דיזל ( שמסומנים EE) לא מתאימים
הסבה מתבצעת במנועי 4 צל או 6 צל שהם מנועי בנזין . עם בלי טורבו וכן בהזרקה ישירה זרקה ישירה שנוספה
מנועי הסובארו עברו שינויים ושיפורים במשך השנים והפכו ליעילים יותר הגדלת מהלך הבוכנה והקטנת קדחת הבוכנה, סובארו שאפה להפחית פליטות ולשפר את צריכת הדלק, תוך הגדלת והרחבת תפוקת המומנט לעומת המנוע מהדור הקודם.
הסבה מתבצעת במנועי 4 צל או 6 צל שהם מנועי בנזין . עם בלי טורבו וכן בהזרקה ישירה זרקה ישירה שנוספה
בהזרקה ישירה סובארו טוענת להפחתה של 28 אחוז בהפסדי החיכוך, בעיקר בשל בוכנות קלות יותר ומוטות חיבור. יש שיפור של 10% בצריכת הדלק כאשר ההספק מגיע מוקדם יותר ורצועת המומנט רחבה יותר .למנועים אלה יש ערכות הסבה יעודיות . לא כולם נמצאות בשימוש בארץ . .
כל המנועים האלה יכולים לעבוד גם על גז כשההצתה היא בבנזין . כמובן שיש לעיתים הצלחות גדולות יותר וזה תלוי גם בקלות ההתקנה וברגישות המנוע .
קיט אחורי בסובארו
המתקינים משתדלים להתקין את הקיט האחורי (מיכל+ מולטיוואלוו) בצורה שלא תקטין את שטח הנוסעים או את קיבולת תא המטען. כיום משתמשים לרוב במיכל עגול שנכנס מתחת לתא המטען, ומבטל את הגלגל הרזרבי. "תא המטען" סובל מזה קצת, אבל זה מחיר שהנהג הממוצע מוכן לשלם על הנוחות . תא המטען של הסובארו מתאים להתקנה של כמה סוגי מיכלים .
יש דגמים בהם מערכות הסבה לגז מותקנות על רכבי סובארו בפס היצור . הרכבים עוברים מבחני ריסוק ומבחני פליטות מזהמים , כמו מכוניות ייצור סטנדרטיות המתהדרות בסטנדרט גבוה של נוחות ובטיחות